ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ინსტიტუციური განვითარების პროექტები

ინსტიტუციური განვითარების პროექტები

სწავლების ოპტიმიზაცია და აკადემიური ინკლუზია დისტანციური სწავლისა და სწავლების გამოყენებით (LoveDistance) 

პროექტის მიზანია გააძლიეროს დისტანციური სწავლებისთვის საჭირო პროცედურები და მექანიზმები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, რათა არსებულ პროგრამებზე სტუდენტების ჩართულობა გაიზარდოს. ზრდა. 

პროექტის სპეციფიკური მიზნები: ევროპული გამოცდილების გაზიარება დისტანციური სწავლების პრაქტიკასთან მიმართებაში; ხელი შეუწყოს პარტნიორი უნივერსიტეტის ინფრასტრუქტურულ მომზადებას, რომელიც საჭიროა სწავლების დისტანციურად წარმართვისთვის; პარტნიორი უნივერსიტეტების აკადემიური პერსონალის გადამზადება უშუალოდ დისტანციური სწავლების მიმართულებით; მოამზადოს პარტნიორი უნივერსიტეტების ადმინისტრაციული თანამშრომელები, რომლებიც მოგვიანებით დახმარებას აღმოუჩენე ნაკადემიურ თანამშრომლებს; გაზარდოს ცნობადობა დისტანციურ სწავლებასა და მის სიკეთეებზე პროექტის სამიზნე ჯგუფებში (სტუდენტები ეთნიკური და რელიგიური უმცირესობების ჯგუფებიდან; რეგიონებში მცხოვრები და სრულ ან ნახევარ განაკვეთზე დასაქმებული სტუდენტები). 

პროექტის კოორდინატორია პორტოს ტექნოლოგიური ინსტიტუტი.  


ტექნოლოგიებით გაძლიერებული სწავლება და სწავლა საქართველოს უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებებში

2020-2023 წლებში ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი მონაწილე იქნება ერაზმუს +- ის მიერ დაფინანსებული ეროვნული პროექტისა „ტექნოლოგიებით გაძლიერებული სწავლება და სწავლა საქართველოს უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებებში“ (Developing and Implementing Technology-Enhanced Teaching and Learning at Georgian HEIs – DITECH.)

პროექტის მიზანია ტექნოლოგიით გაძლიერებული სწავლება-სწავლის დანერგვისა და განვითარების გზით უმაღლესი განათლების ხარისხის გაუმჯობესება საქართველოს  უსდ-ებში.

კონსორციუმის წევრი უნივერსიტეტები არიან:

1. ტალინის უნივერსიტეტი (ესტონეთი) – პროექტის კოორდინატორი
2. კაუნასის ტექნოლოგიური უნივერსიტეტი (ლიეტუვა)
3. კორკის საუნივერსიტეტო კოლეჯი (ირლანდია)
4. ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
5. ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი
6. სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
7. იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
8. სოხუმის სახელმწიფო უნვერსიტეტი
9. ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
10. აკაკი წერეთლის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
11. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი

პროექტის კოორდინატორია:ტალინის უნივერსიტეტი.  


Educating Science Teachers for All (ESTA)

პროექტის მიზანია მხარი დაუჭიროს უნივერსიტეტის პერსონალის სამეცნიერო განათლებას, მათ მომზადებას, მიიღოს და გამოიყენოს ევროკომისიის ქვეყნების გამოცდილება ამ მიმართულებით, რომლებიც ორიენტირებულნი იქნებიან ისეთ თემებზე როგორიცაა „ სამეცნიერო განათლება ყველასთვის “ და „ჰეტეროგენიულობა და მრავალფეროვნება სამეცნიერო განათლებაში “.

პროექტის კოორდინატორია: ლუდვიგსბურგის უნივერსიტეტი 


მესამე მისიის ხარისხის და შესაბამისობის გაძლიერება საქართველოს უნივერსიტეტებში“ (SQUARE).

პროექტის მიზანია უნივერსიტეტების მესამე მისიის ხარისხის და რელევანტურობის გაუმჯობესება, რაც გულისხმობს უნივერსიტეტების როლის ზრდას საზოგადოების სოციალურ და ეკონომიკურ განვითარებაში. 

პროექტის ფარგლებში ქართული უნივერსიტეტები საერთაშორისო პარტნიორებთან თანამშრომლობით შექმნიან მეთოდოლოგიას და გზამკვლევებს მესამე მისიის დაგეგმვის, დანერგვის, განხორციელებისა და შეფასების შესახებ, ასევე შემუშავდება მესამე მისიის სტრატეგია. განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო და განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი განაახლებენ ხარისხის უზრუნველყოფის სისტემას და მოახდენენ აქტივობების შეფასების ინტეგრირებას ხარისხის უზრუნველყოფის სტანდარტებთან. პროექტი ასევე ხელს შეუწყობს უნივერსიტეტების მესამე მისიის შესახებ ცნობადობის ამაღლებას. მნიშვნელოვანია, რომ პროექტის კონსორციუმის თითოეულ წევრ უნივერსიტეტში  მოხდება მესამე მისიის თითო პროექტის პილოტირება. 

პროექტის კოორდინატორი: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 


ჭკვიანი მეწარმეობის თანამშრომლობის და სტუდენტების კონკურენტუნარიანი ინტელექტის საშუალებით უნივერსიტეტებისა და ინდუსტრიის დაკავშირება მოლდოვაში, საქართველოსა და სომხეთში

პროექტი „ჭკვიანი მეწარმეობის თანამშრომლობის და სტუდენტების კონკურენტუნარიანი ინტელექტის საშუალებით უნივერსიტეტებისა და ინდუსტრიის დაკავშირება მოლდოვაში, საქართველოსა და სომხეთში“ მიზნად ისახავს ჭკვიანი (მრავალგანზომილებიანი) სამეწარმეო მიდგომის საფუძველზე უნივერსიტეტისა და ინდუსტრიის ურთიერთობების, ასევე სტუდენტებისა და კურსდამთავრებულების კონკურენტუნარიანი ინტელექტის (ქცევები, უნარები, აზროვნება) და მათ მიერ სამუშაო ადგილების შექმნის უნარების გაძლიერებას აღმოსავლეთ პარტნიორობის ქვეყნების უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში.

პროექტის კოორდინატორი: მოლდოვის სახელმწიფო უნივერსიტეტი


Promoting Relevant Education in Science for Sustainability (PRESS)

პროექტის მიზანია ინოვაციური მიდგომების დანერგვა საბუნებისმეტყველო განათლებაში. მის ფარგლებში მომზადდება საუნივერსიტეტო კურსები და დამხმარე მასალა მომავალი მასწავლებლებისთვის – საბუნებისმეტყველო განათლება მდგრადი განვითარებისთვის.

პროექტი ეხმიანება გაეროს მდგრადი განვითარების მე-4 მიზანს „ხარისხიანი განათლება“, მის დანერგვას საკლასო სივრცეში და მის ფარგლებს გარეთ.

პროექტის კოორდინატორია ბრემენის უნივერსიტეტი, გერმანია, თანაკოორდინატორი – ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პროექტის პარტნიორები:

  • ჰელსინკის უნივერსიტეტი, ფინეთი
  •  კლაგენფურტის უნივერსიტეტი, ავსტრია
  •  ბათუმის უნივერსიტეტი, საქართველო
  •  დევიდ იელინის განათლების აკადემიური კოლეჯი, ისრაელი
  •  არაბული განათლების აკადემიური კოლეჯი, ისრაელი
  •  სულთან აგენგ ტირტაიაზის უნივერსიტეტი, ინდონეზია
  •  ნეგერი მალანგის უნივერსიტეტი, ინდონეზია

პროექტის კოორდინატორი: ბრემენის უნივერსიტეტი


,,Responsible Conduct of Research - Research Integrity and Ethics in Georgian Universities (ETHICS)”

პროექტის ძირითადი მიზანია კვლევის ეთიკისა და კეთილსინდისიერების მიმართულებით არსებული მექანიზმების, პროცედურებისა და სერვისების გაუმჯობესება უნივერსიტეტების დონეზე.

პროექტის კოორდინატორი:ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი 


RE-DIRECTION – Redefining Higher Education on a digital context, while promoting a common, inclusive and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations    

Erasmus + -ის ახალი ინსტიტუციური განვითარების პროექტი- RE-DIRECTION – Redefining Higher Education on a digital context, while promoting a common, inclusive and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations - მიზნად ისახავს ევროპელ პარტნიორებთან მჭიდრო თანამშრომლობით, საქართველოსა და უკრაინაში ხელი შეუწყოს ციფრული ტრანსფორმაციის მიმართულებით მეთოდოლოგიის ჩარჩოსა და პოლიტიკის რეკომენდაციების შემუშავებას, მწვანე კომპეტენციებისა და მეთოდების თვალსაზრისით სიახლეების დანერგვასა და მიგრანტებისა და იძულებით გადაადგილებული პირთა  ჩართულობის კუთხით არსებული მიდგომების გაუმჯობესებაზე მუშაობას.

პროექტის კოორდინატორია: კარლსოხშულეს საერთაშორისო უნივერსიტეტი 



PROmoting high-quality DIGital Education in Georgia – PRODIGE

PRODIGE, 3-წლიანი სტრუქტურული რეფორმის პროექტი, ორგანიზებას უწევს საქართველოში მაღალი ხარისხის ციფრული განათლების (DE) დანერგვას. პროექტი შემუშავებულია საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრისა (NCEQE) და საქართველოს 10 წამყვანი უმაღლესი სასწავლებლის მიერ. საერთაშორისო პარტნიორებთან ერთად იქმნება ხელსაყრელი გარემო, რომელშიც ჩართულია უმაღლესი განათლების ინსტიტუტების ყველა დაინტერესებული მხარე და მუშავდება მექანიზმები და სტრუქტურა საქართველოში მაღალი ხარისხის განათლების განვითარებისათვის.

პროექტის კოორდინატორი: EFMD AISBL 


ღირებულებითი განათლების ხელშეწყობა სამხრეთ კავკასიის უმაღლეს სასწავლებლებში

პროექტის მიზანია ღირებულებითი განათლების ხელშეწყობა სამხრეთ კავკასიის საგანმანათლებლო დაწესებულებებში და უმაღლეს სასწავლებელთა პროგრამებში ისეთი ღირებულებების ინტეგრირება, როგორებიცაა: დემოკრატია, მშვიდობა და ადამიანის უფლებები.

პროექტის კოორდინატორი: იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი  


RE-DIRECTION – Redefining Higher Education on a digital context, while promoting a common, inclusive and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations               

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში Erasmus + ახალი ინსტიტუციური განვითარების პროექტი- RE-DIRECTION – Redefining Higher Education on a digital context, while promoting a common, inclusive and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations ხორციელდება.

პროექტი, რომლის ხანგრძლივობაც 3 წელს შეადგენს, მიზნად ისახავს ევროპელ პარტნიორებთან მჭიდრო თანამშრომლობით

  • ციფრული ტრანსფორმაციის მიმართულებით მეთოდოლოგიის ჩარჩოსა და პოლიტიკის რეკომენდაციების შემუშავებას;
  • მწვანე კომპეტენციებისა და მეთოდების თვალსაზრისით სიახლეების დანერგვას;
  • მიგრანტებისა და იძულებით გადაადგილებული პირების ჩართულობის კუთხით არსებულ მიდგომათა გაუმჯობესებაზე მუშაობას და სხვ.

პროექტში ჩართულია 15 კერძო და საჯარო ორგანიზაცია, მათ შორის გერმანიის, საბერძნეთის, უკრაინისა და საქართველოს წამყვანი უნივერსიტეტები. პროექტის მხარდამჭერნი არიან საქართველოსა და უკრაინის განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროები.

პროექტის კოორდინატორი: კარლსოხშულეს საერთაშორისო უნივერსიტეტი


Development of Soft Skills at Higher Education Institutions of Armenia and Georgia in Compliance with the 21st Century Labour Market Requirements (DESIRE)

პროექტის მთავარი მიზანია სომხეთისა და საქართველოს უმაღლესი სასწავლებლების მხარდაჭერა, კურიკულუმები ადაპტირება  21-ე საუკუნის შრომის ბაზრის მოთხოვნების თანახმად, რაც ხელს შეუწყობს  სტუდენტების კარიერულ წინსვლას, დასაქმებას და დაეხმარება მათ   ეფექტურად გაუმკლავდნენ გამოწვევებს როგორც  პროფესიულ, ასევე ყოველდღიური ცხოვრებაში.

პროექტის კოორდინატორი: ვანაძორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი


კურიკულუმის რეფორმა სამშვიდობო განათლების ხელშეწყობისთვის საქართველოში, უკრაინასა და მოლდოვაში  (PEACEDU)

პროექტის ზოგადი მიზანია ხელი შეუწყოს სამშვიდობო განათლების დანერგვას  საუნივერსიტეტო და სასკოლო კურიკულუმებში მშვიდობის მშენებლობის ხელშეწყობისთვის, რაც  მიიღწევა არა მხოლოდ შესაბამისი სასწავლო გეგმის შემუშავებისა და საპილოტე კურსების მიწოდების მხარდაჭერით, არამედ ასევე სწავლის რეგიონთაშორისი ქსელის გენერირებითა და ევროპის სხვა ქვეყნების საუკეთესო პრაქტიკის  გამოყენებით.

პროექტის კოორდინატორი: ტამპერის უნივერსიტეტი


Advancing Open Science In Eastern Partnership Region (BE-OPEN)

პროექტი  მიზნად ისახავს გააძლიეროს ეფექტური და ინკლუზიური განათლების ციფრული ტრანსფორმაცია ღია მეცნიერების პრინციპებისა და ღირებულებების განხორციელების გზით ეროვნულ და ინსტიტუციურ დონეზე საქართველოსა და აზერბაიჯანში.

პროექტის კოორდინატორი: ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

 

 

ბანერები