


კომპანია „ალგანის“ გენერალური დირექტორის ასისტენტის ვაკანსია
ვაკანსიები სტუდენტებისთვის
დაცვის კომპანია „ალგანი“ აცხადებს გენერალური დირექტორის ასისტენტის ვაკანსიას.
ძირითადი ვალდებულებები:
-
თანამშრომლების რეგიონული და საერთაშორისო ვიზიტების დაგეგმვა და ორგანიზება;
-
პრეზენტაციებისა და სხვა საინფორმაციო მასალების მომზადება;
-
უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით სხვადასხვა სახის ინფორმაციის მოძიება, გაანალიზება და შემაჯამებელი დოკუმენტების მომზადება;
-
საინფორმაციო ბაზების მომზადება, ორგანიზება და პერიოდულად განახლება;
-
კომპანიის PR და მარკეტინგულ აქტივობებში მონაწილეობა.
განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
-
სტუდენტი/ბაკალავრი;
-
სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (წერილობითი, ზეპირი);
-
სავალდებულოა კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
-
სასურველია მსგავს სფეროში სამუშაო გამოცდილება.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
-
ორგანიზებულობა;
-
საქმისა და დროის სწორად განაწილების უნარი;
-
დასახული მიზნების მიღწევის უნარი;
-
გუნდური მუშაობის უნარი;
-
მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და პრაგმატულობა;
-
კონფიდენციალობა, მოწესრიგებულობა და პუნქტუალობა;
-
ინტერაქციისა და კომუნიკაციის უნარი;
-
პრეზენტაციის უნარი.
დამატებითი ინფორმაცია:
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 13:00-დან 21:00 საათამდე, შაბათი - 13:00-დან 19:00 საათამდე, კვირა - დასვენება.
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები ანაზღაურება 700-1000 ლარი.
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@algani.ge
ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.