კორპორატიული გაყიდვების კოორდინატორის ვაკანსია სს ,,საქართველოს ბანკში”
სს ,,საქართველოს ბანკი” აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების კოორდინატორის პოზიციაზე, ფილიალების ქსელში არასაკრედიტო პროდუქტების გაყიდვების მართვის დეპარტამენტის გაყიდვების სამსახურში.
ძირითადი მოვალეობები:
• სამიზნე კორპორატიული სეგმენტის განსაზღვრა, მონაცემთა ბაზების ფორმირება და რეგულარული განახლება, სერვისცენტრების მენეჯერებთან და კორპორატიული საბანკო მომსახურების დეპარტამენტთან აქტიური თანამშრომლობის მეშვეობით;
• პრეზენტაციების დაგეგმვა ორგანიზაციების მმართველ რგოლთან ორგანიზაციების მომსახურე ბანკირების მეშვეობით;
• საცალო საოპერაციო და სადეპოზიტო პროდუქტების შესახებ საპრეზენტაციო მასალების დამუშავება, გაყიდვებისათვის ვიზუალურად ეფექტური საშუალებების გამოყენებით, მასალების მუდმივი განახლება, პრეზენტაციების ჩატარება ორგანიზაციების თანამშრომლებისთვის;
• სახელფასო პროგრამების მართვა:
1. შეთავაზებების მომზადება: სახელფასო პროგრამით გათვალისწინებული სერვისებისთვის საკომისიო განაკვეთების განსაზღვრა, სამიზნე ორგანიზაციის თანამშრომელთათვის მათი სახელფასო ფონდის, თანამშრომელთა რაოდენობის, ორგანიზაციის ანგარიშზე ბრუნვების და ორგანიზაციის მნიშვნელობის დეტალური შესწავლის შედეგად;
2. სახელფასო პროგრამით გათვალისწინებული საკომისიო განაკვეთების შეთანხმება ბანკის შესაბამის სამსახურებთან;
3. სახელფასო პროგრამების პრეზენტაციების დაგეგმვა ორგანიზაციების მომსახურე ბანკირების მეშვეობით და ჩატარება შესაბამისი ორგანიზაციების თანამშრომლებთან;
4. ორგანიზაციებთან სახელფასო პროგრამების შესახებ მოლაპარაკების წარმატებით დასრულების შემდეგ, პროცესის მომსახურების გადაცემა სახელფასო პროგრამების კოორდინატორისათვის;
• შესაბამისი პერსონალის ეფექტური მხარდაჭერა კორპორატიული საცალო პროდუქტების რეალიზაციის დროს წარმოქნილი შეფერხებების მოგვარებისას, სხვა სამსახურების ჩართულობის ჩათვლით;
• კორპორატიულ კომპანიებთან ერთობლივი პროექტების კოორდინაცია, რომელიც ითვალისწინებს მათი თანამშრომლებისთვის მასიურად კონკრეტული საოპერაცო მომსახურების გაწევას;
• შესაბამის სარეკლამო მასალებზე მოთხოვნების მიწოდება ბრენდის მართვის დეპარტამენტისათვის;
• პერიოდულად წინადადებების მომზადება საოპერაციო, დისტანციური, სადეპოზიტო, საბარათე პროდუქტების ახლის ან არსებულის რედიაზინთან, ასევე პროცედურების გაუმჯობესებასთან დაკავშირებით;
• გაყიდვების ტრენინგების ჩატარების უზრუნველყოფა მიზნობრივი აუდიტორიისათვის.
სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• განათლება: უმაღლესი, სასურველია მარკეტინგის სფეროში;
• სამუშაო გამოცდილება: გაყიდვების მართვის მიმართულებით მინ. 2-3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება, სასურველია მენეჯერულ პოზიციაზე.
სავალდებულო ცოდნა და უნარები:
• გაყიდვების მართვის, გაყიდვების ტექნიკების ცოდნა;
• მარკეტინგის და მენეჯმენტის საფუძვლების ცოდნა;
• მომსახურების სტანდარტების ცოდნა;
• პრეზენტაციების წარმოების, პროექტის მართვის, ტრენინგების ჩატარების ცოდნა და უნარები;
• საოფისე პროგრამების ცოდნა, MS PowerPoint - ძალიან კარგად;
• უცხო ენები: ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა კარგად;
• გაყიდვების უნარი;
• კარგად განვითარებული კომუნიკაციური უნარები (როგორც წერითი, ასევე ზეპირი);
• სამუშაო დროის დაგეგმვის და ეფექტურად განაწილების უნარი;
• ანალიზის, ლოგიკური აზროვნების უნარი;
• აუდიტორიასთან მუშაობის, მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
• ლიდერული უნარები, მოტივაციის უნარი;
• ინოვაციურობა; სტრატეგიული, კრეატიული, შემოქმედებითი აზროვნება; ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღების უნარი;
• ორგანიზებულობა, ძლიერი პასუხისმგებლობის გრძნობა, პუნქტუალურობა, ინიციატივიანობა, ენერგიულობა, თავაზიანობა; საქმიანი და კონფიდენციალური სამუშაო გარემოს შექმნის უნარი.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გააგზავნოთ რეზიუმე და/ან საქართველოს ბანკის სააპლიკაციო ფორმა ელექტრონული ფოსტით მისამართზე 2011 წლის 20 იანვრის ჩათვლით.
დამატებითი ინფორმაციისათვის მიმართეთ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური სერვის ცენტრის დასაქმების, დაბინავებისა და სტიპენდიების განყოფილებას მისამართზე: ჭავჭავაძის გამზ. №32, ოთახი C 220, ტელ.: 822 29 47 11.