ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

სიახლეები

ADS Georgia 2020 – შეჯამება

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტურ საქმეთა დეპარტამენტის პროექტი “ADS Georgia 2020” დასრულდა. 2020 წელს, შექმნილი ვითარებიდან გამომდინარე, პროექტი ჩატარდა ონლაინ ფეისბუქლაივის მეშვეობით. კრეატიული და საკომუნიკაციო ინდუსტრიის წარმომადგენლებმა შეხვედრები სხვადასხვა თემაზე გამართეს.

  • პროექტის შესახებ: https://bit.ly/2CJ60e0
  • იხილეთ ჩატარებული შეხვედრების ჩამონათვალი და ვიდეო ჩანაწერები: 

Leavingstone

N1 თემა: Advertising is deadhttps://bit.ly/2Eii99Y

N2 თემა: Advertising is ALIVEhttps://bit.ly/34khe3M

მომხსენებელი: Folker Wrage, კრეატიული სააგენტო „ლივინგსტონის“ ახალი აღმასრულებელი დირექტორი

AdvertWise

თემა: Where do ideas come from ? – „დამსიტყვე ცაო, ანუ საიდან მოდის იდეები“

მომხსენებელი: ნიკა გარსენიშვილი, მთავარი კოპირაითერი

Saatchi & Saatchi Tbilisi

თემა: „გრაფიკული დიზაინი, როგორც უძველესი პროფესია“

მომხსენებელი: ლევან ასათიანი, კრეატიული დირექტორი

Hans & Gruber

თემა: „კომპლექსური დიზაინი“

მომხსენებელი: გიორგი კვიტატიანი, სააგენტოს თანადამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი

Ogilvy Georgia

 თემა: „რომელი ბრენდები გადარჩებიან?“

რობი გველუკაშვილი, აღმასრულებელი დირექტორი და სტრატეგი

ABK

თემა: პოპკულტურა კომუნიკაციაში

მომხსენებლები:მიშკა სეხნიაშვილი, სენიორ ქოფირაითერი, გოგა ანთიძე, ქოფირაითერი

ჯეპრა • Gepra

თემა: „რაში გვჭირდება კამპანია?“

მომხსენებელი: კახა მაღრაძე - ჯეპრას უფროსი პარტნიორი

Elliot

შეხვედრაზე Elliot წარმომადგენელმა განიხილა  თემა: ''Plan C''

მომხსენებელი: დათო ქომეთიანი,  ციფრული მარკეტინგის დირექტორი

4MEDIA

თემა: ,,მიგნებები ციფრულ მარკეტინგში“

მომხსენებლები: გიორგი კენჭუაშვილი, სააგენტოს დამფუძნებელი, გიორგი მგელაძე,  სააგენტოს დირექტორი

ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტურ საქმეთა დეპარტამენტი თანამშრომლობისთვის მადლობას უხდის პროექტის მონაწილე კრეატიულ და საკომუნიკაციო სააგენტოებსა და მათ წარმომადგენლებს.

შეგიძლიათ გაწევრიანდეთ ADS Georgia-ს ფეისბუქჯგუფში: https://goo.gl/qoviDr

პროექტის პარტნიორია საქართველოს საკომუნიკაციო სააგენტოების ასოციაცია [ACAG]

ბანერები